منتدى بوب الحبوب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى بوب الحبوب

اهلا وسهلا بكم فى منتدى بوب

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

خـ،،،ــا يـ،،،ـفــ،،،ــه وهــ،،،ــعـ،،،ــمـ،،،ـل ايــ،،،ــه

كاتب الموضوعرسالة
مى الشعنونه
مشرفة
مشرفة
مى الشعنونه

العمل/الترفيه : النت
المزاج : شعنونه
نشاط العضو :
خـ،،،ــا يـ،،،ـفــ،،،ــه وهــ،،،ــعـ،،،ــمـ،،،ـل ايــ،،،ــه Left_bar_bleue95 / 10095 / 100خـ،،،ــا يـ،،،ـفــ،،،ــه وهــ،،،ــعـ،،،ــمـ،،،ـل ايــ،،،ــه Right_bar_bleue

علم بلدك : خـ،،،ــا يـ،،،ـفــ،،،ــه وهــ،،،ــعـ،،،ــمـ،،،ـل ايــ،،،ــه Female31

خـ،،،ــا يـ،،،ـفــ،،،ــه وهــ،،،ــعـ،،،ــمـ،،،ـل ايــ،،،ــه Empty
مُساهمةموضوع: خـ،،،ــا يـ،،،ـفــ،،،ــه وهــ،،،ــعـ،،،ــمـ،،،ـل ايــ،،،ــه   خـ،،،ــا يـ،،،ـفــ،،،ــه وهــ،،،ــعـ،،،ــمـ،،،ـل ايــ،،،ــه Icon_minitimeالثلاثاء يناير 15 2008, 07:15

خـــــ****ـــايفه وهعــ***ــ/ــ**ــل ايــــــــــــه Question Question Exclamation Exclamation

لما حبيت تبقى ذكرى*** ........ لما قتلت حلم بكره ***.....لما طلبت الرحيل ***

لما اختارت ليل طويل***.......لما بعت قلب عشقك****....... واشتريت ضلام طريقهه***

لما صدفت الراويه****......وانخدعت فى النهايه****.......لما همشى فى انكسار ودمعى سايل ليل والنهار****...

اكيد الحب حق****..... وعمرى اقوله لاء****......بس سوء الاختيار ****.....بينزف دمع ومرارا ****.......

اكيد كان هو عارف ****.... وعنيه بيا حاسس ****.....بس كان فوق خيالى ****........تجرحنى وتقولى انسينى ****....

دالوقتى انا شفت الحقيقه ****......وعنيه مش بريئه****..... شابفه قناع كداب ****.......والملاك مبقاش رقيق****.....

هو حاسس بى انتصار****.......وانا عايشه فى انكسار ****....... بس بكره انتصارك ****..... يبكيك ليل ونهار*****....

مش عايزاك تندم****... ولاا يوم تتالم ****.......وان خفت عليا مره***... انسى واطمن*****........

انا قدره اعيش اهاتى ****..... وأأقصر ليالى اهاتى****........واشكى لليل خيانتك****......

يالى كنت امل حياتى ****......حبى انا ممكن ادوس عليه****.....وقلبى انا خايفه منه ليه ******........

بس لو جات عينى فى عنيه *****0....... بجد انا مش عارفه اعمل ايه

خايـــــ،،،،،ـــــفه ومشـــ عارفه اعمل ايه Question Question Question Question Exclamation

خـ،،،ــا يـ،،،ـفــ،،،ــه وهــ،،،ــعـ،،،ــمـ،،،ـل ايــ،،،ــه
صفحة 1 من اصل 1